Nordic Walking

Deze manier van wandelen met behulp van wandelpoles (stokken) is een ideale activiteit voor een ieder die op een prettige manier aan zijn of haar conditie wil werken. In vergelijking met wandelen verbruikt u 40% meer energie omdat vrijwel alle spieren in het lichaam actief zijn.
Plaats: Bosrestaurant 't Peeske
Peeskesweg 12
7037 CH Beek (gem. Monferland)
Dag en tijd: Zondags van 10.00 tot 11.00 uur
Eerste training: september
Laatste training: april
Leeftijd: Vanaf 12 jaar
Cursusgeld: 55,- per jaar

* Bij twijfel over doorgang bij extreme weersomstandigheden kunt u contact opnemen met een van de bestuursleden.

* Tijdens feestdagen zullen geen trainingen plaatsvinden indien deze op zondag vallen.

* De lessen worden gegeven door bevoegde docenten. Deelname is echter geheel voor eigen risico; voor niet geoefende personen kan het raadzaam zijn vooraf overleg te plegen met de huisarts

* Om aan de trainingen deel te kunnen nemen moet u lid van de vereniging zijn. Nieuwe leden kunnen gratis twee proeflessen volgen. Het bestuur houdt zich het recht voor bij een gering aantal deelnemers het aantal lessen te bekorten.